Blood From the Air

            2010-11-06    16:36:04    Allmänt    0 Kommentarer   + Permalink


Jag är.. nöjd.. nöjsamhet.. Förnöjsamhet!
Jo, jag trevar och snubblar efter rätt ord, precis sådär - i mitt huvud. Bara för att hitta rätt stavelse.

Det luktar sköljmedel och kallt te.
Jag lyssnar mot badrummet. Dushen används, jag ler lite smått för mig själv sådär finurligt som bara jag kan. Med en vetskap - Allt blir bra tillslut.

Tålamod är det som alltid vinner.
I made it


Det var mörkt i tunneln, men jag fortsatte rakt fram på rent tjur. Och om det funkade?
- Bevisligen.

Dags att ta på sig en tröja och åka till Torvalla.
Min familj, är bättre än allt i hela världen.

Och som jag sa igår "Inte för något - Skulle jag byta bort den"



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).







FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida