Flugan i soppan...

            2010-11-26    17:34:22    Allmänt    1 Kommentarer   + Permalink


Jag har inte tid med det här.. Egentligen!
Men maten står i ugnen, mannen pratar i telefon och jag hade inget bättre för mig så det får bli en kortare uppdatering i brist på koncentration och tid.

Jag har eller får snart allt jag behöver. Flytten är riktigt nära nu, snart är lägenheten min på riktigt och jag kan börja dona och bo in mig bäst jag vill. Längtan.

Ikväll, efter fläskfilén och rotsakerna, blir det nog lite lugn och ro med brush. För det känns inte lite soft? Ånej, livets glada dagar. Världens konstigaste dröm med främlingar som pratat med mig och sprungit vidare utan svar, väntan på elbolag, människor i allmänhet har kollat konstigt på mig.

Eller är det bara jag som är paranoid och reagerar mer idag?

Nåväl, jag sov som en prinsessa inatt.
Nu återvänder jag till matlagningen



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Smsa Låna

Jag råkade snubbla in på din sida av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att skriva :D

2011-07-19    02:24:10    http://smsalåna.nu


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida