Andnöd

            2010-05-03    02:36:08    Allmänt    1 Kommentarer   + Permalink


Paranoid.
Hypokondrisk, men vägrar åka till akuten.

Min andning, något fel är det. Har gått dagar nu, kanske en vecka. Eller mer. Äh, fan jag minns inte! Men något är fel på mina lungor och jag hostar alltid så fort klockan passerat 23.

Om jag dör av det här så ska Pink Floyd - The great gig in the sky spelas på min begravning.
(låttiteln är en klickbar länk)



"And I am not frightened of dying, any time will do, I don't mind.
Why should I be frightened of dying?
There's no reason for it, you've gotta go sometime.
I never said I was frightened of dying."




Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Mir

Hjärtat du kommer inte dö av det. <3

2010-05-03    21:40:52    http://beyondforever.blogg.se/


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida