Blue pail fever

            2010-03-21    06:22:23    Allmänt    1 Kommentarer   + Permalink


Om pappa bara kunde vakna snart, vara lika morgonpigg som han brukar vara.. Så han kan se mitt sms, mitt rop på hjälp, mitt rop på pappa.

Jag behöver mer honung, jag behöver cola, glass, blåbärssoppa och ipren men jag orkar inte gå på coop och förhoppningsvis kan pappa köra förbi någon affär och komma hit med en påse nödvändigheter. Jag orkar ingenting idag, är stolt att jag lyckades ta en dusch nyss. Sen behöver jag lite pappaord, sådant som alltid får mig att ta mig i kragen.

"Ingen har sagt att livet ska vara lätt att leva!"
"Det är bara bryta ihop och komma igen!"
"Ta det som en man, sätt dig på muggen och böla!"


Pappa, världens bästa pappa.



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Nimmlock

Naaww ^^ "Ta de som en man, sätt dig på toa o böla" Fy faen va sött! <3

2010-03-22    08:57:36   


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida