Fuck the world

            2010-06-25    13:15:46    Allmänt    1 Kommentarer   + Permalink


Jag tar bloggpaus igen. Av dessa anledningar

  1. Det är sommar, så jag har annat för mig
  2. Vad jag än skriver så finns där bara respons från några få personer, ibland. Om jag har tur...
  3. Känner mig på tok för bitter för att skriva något vettigt
  4. Det enda jag har i huvudet kan jag inte skriva om, då ingen har med det att göra.
  5. Frustrerad som få
  6. Jag har tappat lusten
  7. Om ett tag åker jag bort i två veckor, så jag orkar inte.

För att skriva det i klartext så alla idioter där ute också förstår

TID
ORK
LUST
= 0



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Nimmlock

Inviten till min balkong med grill och tillhörande jag står ändock fast :) Lycka till på resan! <3

2010-07-02    09:10:27   


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida