Ångvält - Stå ivägen på egen risk.

            2010-07-11    02:12:01    Allmänt    1 Kommentarer   + Permalink


Har det så sjukt bra i Linköping att ni anar inte. Det är tryggt, det är roligt och jag omringas av vackermänniskor hur jag än vrider och vänder på mig. Inte ens snorungarna med mopeder retar mig här, inte ens spännbögarna med anabolafluffiga muskler får mig att bli uppretad. Bara lugn och ro.
Det enda vore värmen, men så vitt jag hört är den överallt och retas just nu. Men med balkongdörr och fönster öppet känns det inte som att jag kommer avlida så fruktansvärt mycket. Jag trivs, ojoj!
Har snart varit här i en vecka och det betyder att jag tillbringat hälften av min inplanerade tid här redan och det suger ju lite, men jag tänker fan ta vara på tiden ska ni veta.

Jag smider planer och ringer samtal för att ordna vissa hemliga saker, och det är lite tärt att det tar sådan tid att lösa vissa uppgifter men samtidigt så har allting sin anledning, och allt har sin tid. Och bevisligen, allt tar sin tid. Så det gäller att inte ha allt för brått misstänker jag. Men nu under min efterlängtade semester från fittstaden Östersund är det här det sista jag egentligen vill tänka på, men det är ett ont måste. Vissa saker kommer man inte ifrån fast man vill.

Snart en månad och det är jobbigt som attan, men med fina sms lite här och där överlever jag detta också. Vissa löften jag har gjort kommer aldrig att brytas, inte ens tanken på att bryta dem kommer att tänkas. Mitt absolut vackraste.




Svar på otroligt rolig och anonym kommentar:
Men ditt lilla fittmongo, du är inte så mycket karateninja som du vill tro.
För jag vet visst vem du är, och du roar mig mer än vad du irriterar. Blåögda, blonda pryl.

Mannen har en egen vilja, och vad han har valt och kommer välja i framtiden är inte upp till mig, eller till dig. Det är helt och hållet upp till honom själv utan någons påverkan.

Du vet hur du kontaktar mig om du vill diskutera ämnet närmre, men jag tycker du borde hålla tyst om saker du inte har med att göra alls.



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Nimmlock

Låter underbart att det verkar gå åt ett håll som är hållbart nu! :) Och O.o på kommentaren ifrån vem-det-nu-är o.O Blond? Heh? Äsh, huvudbry :P



Jag längtar till din hemkomst! <3

2010-07-12    08:23:05   


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida