När ingenting blir sagt.

            2010-02-17    02:06:17    Allmänt    0 Kommentarer   + Permalink


Du såg mig inte.. Du har aldrig Sett mig. Då hade du inte gjort mig illa, då hade du aldrig brutit det där löftet som aldrig gavs, det där som bara känns. Sveket, den tillit som aldrig hann växa fram har nu ett minusvärde. Jag har aldrig krävt något, mer än att få synas, jag har aldrig sagt något. Jag har aldrig gjort något. Fan. Saker och ting bara ramlar isär i händerna på mig.

Fan.

Det som såg så bra ut på håll.

Tur det görs musik, som är trygg, när inget annat får plats. När allt annat faller bort.



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).







FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida