the first five minutes after a violent death

            2010-08-26    00:02:32    Foton    2 Kommentarer   + Permalink


Gamla foton får nytt utseende i Lightoom 3 denna natt. Ångesten kryper i kroppen på mig, jag kan inte tala. Vill inte försöka, håller hårt i minnen. Väntar på någon form av förändring, att någonting skall trilla på plats eller trilla ur led. Vad som helst, bara någonting sker, för såhär kan jag inte fortsätta.

Två dygn av konstanta myrkryp längs ryggraden i rent obehag, tankar som gnager sönder kraniet inifrån och ut. Bara för att de kan, bara för att jävlas. Allt detta är helt taget ur tomma luften, jag har ingen som helst anledning till att må som ett vrak, men jag hatar mänskligheten.
Jag mår illa av blotta tanken på all form utav fysisk kontakt med verkligheten. Låt mig fly, låt mig flyta bort och aldrig någonsin mer stiga upp till ytan igen.

Om jag bara kunde andas riktigt.
But I can't question God's plan, I'm just a small part of something much bigger.




Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Sheena / Rockho

En tanke kring varför du kanske känner som du gör nu; det är skoltider, många har börjat jobba igen och butikernas folk verkar mer enformiga och trötta än vanligt pga av allt detta. Så du kanske känner av deras ångest, och på så vis gör dom sig själva fula, genom dig.

Dessutom får du fly, det är mer än rätt. Dra ut till skogen någon kväll? Spinn loss med kameran där!

Puss på dig.

2010-08-26    09:44:43    http://rockho.blogg.se/
Lotta (eller acidlips. eller nåt)

uscha, känner igen det där. alldeles för väl. kan tyvärr inte ge dig något annat råd än att härda ut, det brukar alltid lösa sig till slut! fett jobbigt rim där, men... ignorera det.



fridens!!

2010-08-26    17:47:16    http://frokenacidlips.blogspot.com


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida