Tänk om

            2010-08-03    00:31:35    Allmänt    2 Kommentarer   + Permalink


Om jag kväver tanken med minnen.
Fina minnen.
Vad händer då?



Jag dricker cola, ska snart ta en dusch och laga mig ett mål mat. Sedan diska, städa lite och börja packa väskan.
För jag åker till Sundsvall imorgon runt 10 snåret och återvänder först på torsdag. En skön mini-semester mitt i allt. Jag tror det kan vara bra, att få andas ut ett par dagar.

Två veckor nu, fjorton dagar utan mediciner. Jag är stolt, nöjd och känner mig stor och stark igen. Maten smakar mer, jag har mer energi trots att jag sover mindre osv. No zombie no more, och fan vilka dörrar det här öppnar.
Utsättningssymptomen lättar mer och mer för varje dag och jag har inte ens börjat dagen med migränmedicinerna som jag gjort tidigare.

Jag äger!



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Sheena / Rockho

Jaså, så du smiter iväg till staden jag inom kort ska bo i? Hoppas du får dig ett par trevliga dagar där.

Och grattis till dina dagar utan medicinerna!

Puss på dig snyggo.

2010-08-03    00:47:45    http://rockho.blogg.se/
Nimmlock

Oooh! Sniceness! ^^ Gow gow köngliga du! Stört att mediciner kan paja SÅ mycket i en kropp att tillochmed smaken förstörs! Men hade så trevligt i Klycktattarland o hoppas du kommer tillbaka iaf :P

2010-08-03    09:04:49   


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida