Skin

            2010-08-21    03:13:21    Allmänt    1 Kommentarer   + Permalink


Börjar väl dra på mig en förkylning nu också. Det känns ju inte bra, då jag har två veckor nästan helt uppbokade med olika möten, skolstart, gym och umgås med vänner och annat kärt folk.

Borde lagt mig för länge, länge sedan egentligen då jag ska upp tidigt imorgon för att packa iordning fotoväskan och möta upp Grön nere i badhusparken för fotografering där mitt på dagen och försöka ta några grymma bilder som han blir nöjd med. Är jättenervös, första gången jag faktiskt ska till att fotografera någon som poserar, riktiga fotografier.
Men det är väl på tiden misstänker jag, har haft kameran så länge men aldrig riktigt fått tummen ur och faktiskt leta upp en fotogenisk människa och be denne posera framför mitt objektiv.
Men imorgon blir det fan av, och jag har höga krav på mig själv inför detta.

Har letat miljöer och bakgrunder i en vecka nu och tror jag faktiskt funnit två som kan bli helt okej. En tredje om jag har riktig tur, får springa förbi det stället imorgon och hoppas på det bästa.

Nåväl, jag har tittat i kors av ren trötthet sedan 22:00 ungefär, det är dags att borsta tänderna och blåsa ut ljusen nu. Ska drömma vackra drömmar, om den absolut finaste jag haft turen att lära känna.

God natt mina älskade läsare.



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Nimmlock

Good luck and have fun today then! :) You'll ace it no probs! ^^

2010-08-21    10:22:25   


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida