Nyvaken mitt i natten

            2010-08-07    02:19:01    Allmänt    1 Kommentarer   + Permalink


Jag känner mig liten just nu.
Men det går över, med lite mer vila. Och förhoppningsvis en tupplur till.

Gick och la mig tidigt idag, för jag var så trött att ögonen tårades av gäspningarna. Sedan, tre timmar senare slår jag upp ögonen och är helt klarvaken.. Runt midnatt. Fun times, jag hatar det här!

Ohwell, jag slog igång Futurama - The Beast With A Billion Backs och kokade en kopp örtte, så jag ska försöka sova igen när jag tittat klart. Jag hade ju en plan om att kliva upp tidigt imorgon och ta en promenad runt körfältet direkt på morgonen, innan frukosten och sedan tvätta köksfönstrena, dammsuga igen och stryka gardiner.

Jag vill inte att min fina, hurtiga och hemmafruiga plan ska förstöras av något. Men på ett sätt var det bra att jag vaknade till, hade totalt glömt att ta fram kycklingen ur frysen innan jag gick och la mig. Men nu är det åtgärdat, så jag får middag imorgon också. Och sen blir det såklart UFC 117, om det kommit ut någon bra release, annars får jag vänta en dag till. Jag är fortfarande lite kluven, vet inte vem jag ska heja på riktigt. Men det märker jag i första ronden, haha!

Det är en jobbig saknad som bosatt sig i bröstkorgen på mig. Och en frustration som inte är utav denna värld.
If you only knew.

En till kopp te, och slutet på futurama. Så jag säger godnatt!



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Nicole

Jag tror nog att du klarar av att göra allt det där, samt somnar om i bra tid. Om inte annat, så finns jag på msn tills det blir natta här ^^

2010-08-07    02:46:07   


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida