Not enough sleep

            2010-08-14    21:51:11    Allmänt    0 Kommentarer   + Permalink


Som rubriken lyder. Deadly tired, har sovit i snitt två-tre timmar åt gången hela veckan och haft mardrömar som jag inte ens vill försöka beskriva. Nu börjar jag påminnas om varför jag petade i mig narkotikaklassade läkemedel varje natt i så många års tid. Men tro inte att jag är ens i närheten av att börja igen, jag tar hellre det här.

Har nästan svimmat några gånger idag, kombinerad vätske- och näringsbrist med extremt stor sömnbrist är kanske inte den bästa kombinationen. Men jag är hos pappa och här är det alltid en jävla semester.

Inga bekymmer, inga direkt stora ansvar, ingenting alls. Bara lugn och ro, mat som inte ens jag behöver laga och ingen oro för morgondagens ekonomi. Så fruktansvärt skönt, jag tror inte ni anar vilken lycka det är för mig att få komma till ett hem där saker och ting har rätt plats. Där relationerna är precis som de ska, allt är naturligt och normalt.

Jag har precis varit ut och tagit sista smoken för natten med far, och har diskuterat hurvida det är möjligt att kombinera olika nätverk etc. Han gav mig också ett Pink Floyd-album som jag inte hade. Eller, en version av ett album som jag inte hade rättare sagt.
I FLAC-format dessutom, det är porr för en ljudbögs öron vill jag lova. Jag blev så glad att jag hoppade upp och ned samtidigt som jag fnittrade som den lilla flickan jag är.

Helt perfekt kväll. Och jag har blivit mobbad av Jimmy, och mobbat honom också.
Nä, så bortom underbart har jag haft det. Nu ska jag dra på någon halvdålig film som jag sett för många gånger och somna. Och sova heeeela natten lång, och gott ska jag sova också.

God natt.



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).







FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida