Nattlig beslutsångest

            2010-08-05    00:14:45    Allmänt    0 Kommentarer   + Permalink


Nu har jag kollat igenom alla släppta avsnitt av Futurama, och jag är så kär i den serien att ni anar inte.
Haha, Bender är min idol!

"I guess if you want children beaten, you have to do it yourself!"

Och självklart klassikern..

"Bite my shiny metal ass!"

Nä, den roboten vill jag fan ha som åtminstone granne, men gärna vän. En fantastisk serie i tell you, kolla upp den genast om ni inte har sett den!

Men nu sitter jag lite i valet och kvalet ang. resten av natten. En promenad till havet kanske, eller möjligtvis klättra upp på mitt favorittak i hela världen och lyssna på musik? Eller kanske kolla ikapp på True Blood och Naruto? För jag är ju en jävla serienörd after all.

Hur som helst, såren efter mina skindivers har nog snart läkt klart helt, iaf min högra som bara var lite angripen. Den som var helt och fullt ut infekterad tar nog lite längre tid på sig, och jag lär nog få ett fulare ärr där men jag är nöjd ändå. Ska ta och plocka bort min dermal anchor också, den mår inte heller bra och jag tror den börjar krypa ut av sig självt.

Men det är så med skindivers och dermals, de är väldigt svåra att behålla om jag har förstått saken rätt. Jag har tvättat noga men det är omöjligt att komma åt och verkligen rengöra som med en vanlig piercing. Och dessutom värmen, och bröstkorgen. Jag hatar när mina piercingar blir infekterade, jag tänker alltid "Jag borde kunna bättre.. Jag borde veta.." så fort det blir något, då bodymoddande är en så stor del av mitt liv och ett så stort intresse blir det en extra stor smäll i magen när det går åt skogen.

Men ja, den sista ska ut när jag kommit hem till stan. Kanske tar tag i det till helgen, för nu börjar jag irritera mig på att den är där, när den inte blir bättre och nu känns den ivägen, när jag ska sova eller bara ligger på sidan och kollar på film.

Men ja, beslutsångest ang. resten av natten var det.. Jag tror jag tar en dusch och en cigg på saken, och förmodligen en kopp te!



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).







FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida