Lyckorus

            2010-08-04    08:20:55    Allmänt    2 Kommentarer   + Permalink


Jag är världens lyckligaste flicka. Finns inget som kan sänka mig nu, jag står på stadiga ben igen! Mina vänner är världens bästa, jag är kär som en tok och jag har styrt upp så mycket på relativt kort tid att jag är riktigt jävla stolt över mig själv. Insåg i morse att jag inte har en enda sak att klaga på, ingenting värt att gnälla på.

Det är så bra att jag inte riktigt vet hur fan jag ska bete mig. Mer än att skratta, dansa och försöka rycka med mig så mycket folk som möjligt i mitt lyckorus. För nu jävlar är det min tur att leva livets glada dagar, jag är här för att ta för mig av allt.

Jag siktar bortom stjärnorna, i'm going home.

Just nu ligger jag i Sundsvall på min säng med min laptop i knät och två katter i fotändan som tittar konstigt på mig när jag fnittrar spontant. Idag ska jag sova, sova och sova. Sen återvänder jag mot Östersund igen klockan 05:00 på torsdag morgon.. Och senare på torsdag ska jag äntligen få träffa världens bästa, världens vackraste igen.

Det spritter i kroppen på mig, hade jag haft kondition hade jag sprungit flera mil!

Nu; En riktigt lång tupplur och ikväll ska jag klättra upp på taket i skönsberg och dricka en cola.



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Mir

go for it <3

2010-08-04    14:10:05    http://beyondforever.blogg.se/
Nimmlock

WOHOO!! Fy faen va gött! :) Och på måndag eller iaf i veckan (nästa rå) så är du välkommen på fika nån kväll :) Ska kirra glutenfri tårta så att jag kan bjucka :) Det måste ju firas allt som händer nu! :D <3

2010-08-04    19:20:58   


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida