Lung och fin, verum hälsofil.

            2010-08-17    10:37:05    Allmänt    2 Kommentarer   + Permalink


Att sluta vara så paranoid i onödan, är mitt nästa mål.
Inga mediciner på snart en månad, en snus på en vecka.. Det går bra nu, kompis det går bra.

Ett steg i taget, men en boll i luften at all times.



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Jonesy

SV: De fysiska "fördelarna" visste jag faktiskt inte om vilket ännu mer visar på min poäng att det borde pratas mer om sådana här saker. Jag är väldigt tacksam till att få lära mig mer hur som helst. Det är det bästa sättet att förstå mer och därefter kanske kunna göra något vettigt av det.

2010-08-17    17:56:12    http://jonesythekatt.blogg.se/
Cassandra

Jag är stolt över dig. Och varje steg kommer bli lättare det lovar jag sötnos :) Mannen var helt fantastisk och jag är mer än lycklig för din skull! <3

2010-08-18    19:35:27    http://myroots.blogg.se/


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida