Kreativitet

            2010-08-11    23:20:03    Allmänt    2 Kommentarer   + Permalink


Jag börjar ta mig ur fotosvackan. Hittade massa gamla fotografier som jag tagit och inser att jag inte är så dålig som jag fått för mig och jag har idag fått frågan om jag vill fota en bekant nästa helg. Så det ska bli spännande, jag har aldrig fotat någon som modellat.

Enda porträtten har väl egentligen varit antingen för skoluppgifter eller rent spontana fotografier vid en fika eller liknande. Så det här ser jag fram emot, jag har några idéer som jag ska jobba lite på, för jag har fått helt fria händer ang. miljö och tema.

Om det finns fler där ute som vill stå offer för mitt objektiv, så är det bara att skriva en kommentar och lämna någon form av kontaktuppgifter så styr vi upp något. För jag vill verkligen träna upp mina skills, så jag kan påstå att jag är något inom foto snart.

Dammar av kameran, nu är det dags att vara kreativ igen.



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Dreas

Finaste! Behöver du en nuna att träna på så finns jag tillgänglig, dvd! Jag är sugen på å modella lite, om du känner för´t? Du vet var jag finns isf!<3

2010-08-12    21:15:23   
Anonym

Du får gärna fota lilla bråket någon gång när du har ork. Blev ju aldrig av när hon var mindre, men hey, shit happens. Dock så står hon till förfogande ^^

2010-08-13    00:18:31   


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida