I don't want to do this.

            2010-08-30    07:23:46    Allmänt    0 Kommentarer   + Permalink


"Dom säger, det är bättre att ha älskat och förloat än att aldrig älskat.
Men dom har aldrig förlorat."
- Meningsfull (Ska jag fortsätta leta)

God jävla morgon.. Bah, vem försöker jag lura? God? Helvetesmorgon är vad fan det är. Och heldag i skolan också, fy fan. Vill inte träffa folk, vill inte se en levande själ i ögonen om det inte är när jag stryper denne tills livet slocknar framför min blick. Då först, vill jag se någon i ögonen.

Dåligt morgonhumör? Inte nödvändigtvis.
Bara lagom mordisk.
Kan bero på drömmen jag hade inatt. Kan bero på hur helgen tett sig. Kan bero på tamigfan vad som helst!

Hoppas jag får skoldatorn idag, och jag hoppas det är XP på skiten så jag kan spela alla gamla lir. Som Star Wars: Knights of The Old Republic. Trots allt, så ska jag slutföra mina planer.

Fuck this!

Varför existerar jag, utan dig?



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).







FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida