Help plx

            2010-08-07    07:00:00    Allmänt    2 Kommentarer   + Permalink


Så vad vill ni se för inlägg?
Filmtips? Frågor och svar? Mer foton? Fler textalster?

Kanske något ni vill att jag berättar, några knep ni vill att jag delar med mig av?

Lämna en kommentar med önskemål vettja!
Lite riktlinjer vill jag bannemig ha.

Puss!



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Nimmlock

Filmtips lät ju gött, sitter alltid bet på filmer att se xD ^^ <3

2010-08-07    10:46:17   
Anonym

Mer foton!

2010-08-07    16:42:13   


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida