Hard work work!

            2010-08-19    13:22:30    Allmänt    3 Kommentarer   + Permalink


Mihip, idag blir det till att träna, träna och träna lite till. Sitter här och har precis ätit ungefär 250G kvarg, så jag är mätt därefter. Börjar väl bli dags att röra sig ned mot gymmet snart, ska försöka hinna med lite tvätt innan jag går bara för sakens skull.

Idag är det en månad utan mediciner och det går hur bra som helst, jag är nöjd som fan. Trivs verkligen utan biverkningar och jag kan lära mig leva med symptomen. Kompis det går bra nu, väligt bra nu.

Om nio dagar är det UFC 118 som jag sett fram emot hur länge som helst. BJ Penn, min favorit, ska upp i buren då så det kommer bli en fet match och jag kommer stå framför skärmen på helspänn när jag sitter där framför HD-releasen. Åh, vad jag längtar!

Har fullt schema nu för tiden också. Idag är det gymmet med bror, och sedan ska jag träffa en vän och hennes karl innan jag åker hem och äter upp allt i kylen och sover. Sen imorgon ska jag träffa en gammal vän, fika med honom och uppdatera varandra om vad som hänt senaste året ungefär och sen kommer vackraste, vackraste och rödhårigaste (Nytt ord, lev med det!) Dreas hit och hälsar på innan han flyttar.

Och helgen kommer bestå av fotograferande, lycka och kärlek. Sen till veckan är det skolstart, tandläkare, psyk och massa vänner. Jag trivs, fullt ös medvetslös men jag måste bli bättre på att planera för det här håller inte. Har dubbelbokat saker och ting för länge, trots min almanacka.

Så om det blir fattigt med uppdateringar vet ni varför, jag har ett liv nu. Ett fullt och rikt liv, och jag fnittrar runt och är lycklig!

Kärlek och glädje, massor utav det.
Mina mål nås fort, fucking perfect.



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Anonym

Men finaste! haha, jag ska färga håret ikväll, så det kommer inte å va rött längre!xD Klippt av fluffet har jag gjort också!:O ÅÅH, som jag längtar till imorrn!<3

2010-08-19    16:34:40   
Nicole

Bidde ju lite sent, men det hinns nog med fler försök gumman ^^

2010-08-20    00:21:05   
Cami

Vad äro KVARG?

2010-08-22    13:47:50   


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida