God morgon!

            2010-08-06    06:14:04    Foton    1 Kommentarer   + Permalink


Idag är en såndär helt perfekt morgon som jag önskar att jag hade sju dagar i veckan. Jag somnade ganska tidigt igår, för att vara jag dvs och slog upp de bruna stora klockan 05:30 med världens flin på läpparna, sträckte ut kroppen och kände mig pigg, utvilad och hade inte ens huvudvärk som kunde förstöra för mig.

Så inser jag att jag är hungrig som en liten varg, går ut i köket och kokar mig en kopp kaffe och havregrynsgröt med lite hallonsylt och mjölk. Och morgonens glas juice, såklart!

Jag önskar jag fick leva såhär varje morgon, vakna utvilad och tidigt som sedan äta en bra frukost. Men med mina sovvanor, min normala dygnsrytm och förmåga att sova igenom alla väckarklockor i hela världen samtidigt så kommer mina chanser inte vara stora om jag försöker.

Så därför tänker jag försöka!

Here it is, det där välkända och mytomspunna tjuret!

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen, sen vet jag inte riktigt vad dagen har att bjuda på. Kanske en promenad till pappa, eller så stannar jag bara inne och kollar på film.
Eller så tar jag en längre promenad till Mirlinda och Mattias. Nä, så många möjligheter och sån stor beslutsångest. Jag tror jag låter vädret bestämma åt mig idag faktiskt. Några avsnitt bones och lite mer kaffe först och främst, jag är trots allt bara mänsklig fortfarande och behöver vakna lite med koffein och nikotin innan jag orkar ta mig an något större projekt.



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Mir

Jag glädjs för dig Saivo, från djupet av mitt hjärta glädjs jag.

2010-08-06    08:19:14    http://beyondforever.blogg.se/


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida