Drift like sleep

            2010-08-27    02:34:50    Foton    1 Kommentarer   + Permalink


 

Det enda som behövdes för att vända mina rysningar av obehag till rysningar av välbehag var ett speciellt leende. Ett tillfälle att få begrava min nästipp precis ovanför ett väldigt speciellt nyckelben. Att känna doften och värmen, sen var allting som bortblåst.

Det går över, innan det hinner märkas.

Jag älskar att jag omringas av så vackra människor, att all negativitet försvinner.




Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Nimmlock

Ooohh ^^ va mysigt! :) Det låter helt fantastiskt att en sådan "liten" sak, kan göra så stort! :) <3

2010-08-27    08:32:54   


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida