Hela världen är så underbar, om man är korkad, tom och glad.

            2011-06-23    07:15:41    Foton    0 Kommentarer   + Permalink


Jag. Är. Trött.


Trött på att vara sjuk, hostan tar död på min hals och jag vet inte hur länge jag har intalat mig själv att den faktiskt är bättre än vad den var igår. Fast den inte är det!

Jag är så obotligt trött på att inte få sova om nätterna, utan jag somnar först på morgonkvisten när jag är så utmattad att det inte spelar någon roll hur ont jag har.

Jag är trött, och inte fan får jag någon vila för det.

Men jag har mitt kära WoW-account iaf, och jag har mitt älskade forum med underbart galna amerikaner. Jag har faktiskt en bit torkat renkött också, icke att förglömma den lyxen!

Men jag är trött, och längtar till hösten.





Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).







FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida