I'm free - how about you?

            2010-10-25    11:35:25    Foton    2 Kommentarer   + Permalink


I'm so happy that I'm finally free again.


Jag återtog all kontroll, nu är det jag som chefar över min situation igen.




Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Grimmore Immortale

Sweet-o! Kämpa på, underbart att höra! :D

2010-10-25    23:02:49   
Sia

Minns dagen då kontrollen återgick till mina händer. Så där så att man nästan inte kan beskriva hur det kändes.

2010-11-09    13:48:38    http://siaasiaa.blogspot.com/


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida