Backwards

            2010-10-03    01:28:05    Allmänt    3 Kommentarer   + Permalink


Orden är bortglömda, men poängen ekar och klöser. Minnen som plågar, som hemsöker mig när jag krampar mig själv till dvalan jag kallar sömn. Två sönderbitna tänder so far, tur jag har tandläkartid i november, för sen är det slut på gratis tandvård och således också tandläkarbesöken en gång i kvartalet för att laga tänderna jag bitit sönder i panikångest.

Sömnen.. Den är bortglömd, John Blund har slarvat bort sig på väg till mig i så många år att jag borde varit van vid det här laget, men när jag vet hur tryggt det var att sova där jag hörde hemma, så är frustrationen ett faktum som gnager hela nätterna igenom, när jag meningslöst försöker sova.

Inte ens hösten, inte ens de gulnade löven.. Inte WoW, inte ens maten smakar längre. Men jag fortsätter, av ren tjurighet. Tjurigheten som aldrig gjort mig någon nytta.

Den bittra sanningen är:
Kaffet smakade alltid bättre bredvid dig


Kan saknad döda själen?



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Grimmore

Innerligt skada, men ändock inte till fullo döda den.



I'll try to make that food taste good anyway! I must not be totaly epicfailur at doing food i hope ^^ <3

2010-10-03    04:29:39   
Sia

Du skriver dödande underbart.

2010-10-03    15:11:39    http://siaasiaa.blogspot.com/
Mir

tackar så mkt sis´;)

2010-10-04    02:49:32    http://beyondforever.blogg.se/


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida