New shit

            2010-05-21    01:28:59    Allmänt    2 Kommentarer   + Permalink


Jag köpte även ett par Darth Wader-skor och en Stormtroopers T-shirt. Men jag orkade inte ta kort på det.
Men jag har allt handlat the shizzle, här ska levas flott!


En ny spelmus, jag kommer fan spela ihjäl mig så perfekt den ligger i handen.. Min gamla razer har varit en trogen tjänare i många år, det var dags för den att pensionera sig nu. Eller, jag kommer ha den i skolan till hösten, så helt kallhjärtad är jag inte. Kan inte kasta bort en så gammal vän helt, det går inte för sig.

Razers headset, nu kanske jag lyckas spela in videobloggar där man hör vad jag säger. Med lite tur, har inte testat ännu men jag tror visst ni bör hålla era ögon öppna för mer sånt i framtiden. Om det önskas dvs?

Star Wars, ofc. I'm such a geek, och här sitter jag i stormtroopers t-shirt och funderar på att leta upp kommandot som gör att man kan titta på den där textbaserade star wars-grejen i kommandotolken. Hah, DÄR mina vänner har ni nördighet på hög nivå!

 

Requiem for a drem, filmen som får det att vrida sig i bröstkorgen på mig. Sån jävla smärta, sån jävla ångest.. Hatkärlek till den filmen. Och självklart volym ett, av säsong ett, på animerade serien (orginalskiten!!) av X-men! :D Världens bästa serie, sug på den ni!

 

 

Vem är avis?




Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Mir

Hmm..jag har fortfarande inte orkat se Requiem for a dream.. men jag hinner dit med så småningom.



vilket påminner mig om att jag inte har batteri till min kamera som håller mer än några timmar, woohoo..avundsjuk?

2010-05-21    01:48:45    http://beyondforever.blogg.se/
Eijve på semester

telnet towel.blinkenlights.nl kör in det i cmd så får du el supreme star wars el übergeeko! ^^

2010-05-22    10:26:38   


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida