I am so high, I can hear heaven.

            2010-03-20    04:17:12    Allmänt    2 Kommentarer   + Permalink


Näst sista maskinen med tvätt, skönt att äntligen få det gjort. Nu ska jag bara plocka undan allt, dammtorka, dammsuga, skura och redigera allt som jag inte hunnit med ännu. Men jag har fel version av Photoshop. Jag vill ha CS3 och jag råkade ta CS4 och skillnaden är för mig väldigt stor, nya saker och jag går inte ihop men jag löser det på något vis.

Jag håller på att förblöda, har hostat sönder halsen så illa att jag låter som ett tröskvärk och spottar blod efter varje attack. Riktigt inte kul, på en fläck. Det vore enklare om jag hade haft feber och halsfluss istället, men att bara hosta sig blodig och fördärvad är bland det värsta jag vet. Men men, jag är på fötterna snart igen.

Spidermanmaraton och hemmasysslor får duga ikväll, imorgon ska jag ha x-menmaraton och snart väntar också batman. Jag och mina hjältar, det är precis som det ska vara. För jag är, har alltid varit och kommer alltid vara en sucker för superhjältar.
Where's my hero?

Chad Kroeger - Hero

Bara för att det passar in så bra just nu.

 

Om det ändå vore så väl..




Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Mir

God natt härtt, jag tar min värk med mig och lägger mig. Jag hör av mig i morgon och trackar dig. MEN du unga fröken ska ta det lugnt när du är så där sjuk, inte springa runt och städa och tvätta, kroppen behöver vila ffs. <3

2010-03-20    05:02:35    http://beyondforever.blogg.se/
Nimmlock

Hang in there love! På Fredag kan jag krama om dig så du blir frisk igen! ^^ Mina nördgener smittar bra och tål allt! ^^ <3

2010-03-22    03:55:18   


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida