nowhere

            2010-03-23    06:06:28    Musik    0 Kommentarer   + Permalink


Ikväll återgår jag till höstmusiken från ett viktigt år.
Sådant som jag älskade och lyssnade konstant på då. Vissa låtar lyssnas på under en årstid och byts sedan ut mot andra, som passar bättre. Mycket hos mig går i perioder, smaken skiftar efter humör som skiftar efter årstid.

Ikväll, tar jag dock en liten stund för att se över det som varit, tänka lite i samma banor. Känna det jag kände då. För någonstans kommer jag alltid minnas, tiden som gjorde så ont, den hösten innan den vintern, med det nyår som för första gången avslutade en era med punkt, istället för att långsamt bara förändras in till något annat. Då jag för första gången bara kapade någonting, rakt av. Det här är två av låtarna jag bäddat in så mycket brustna förväntningar i och det är vad jag lyssnar på ikväll. Av någon anledning.


Death cab for cutie - Soul meets body




Babyshambles - Carry up in the morning



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).







FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida