New shirts

            2010-03-13    00:52:15    Musik    2 Kommentarer   + Permalink


Som ni förmodligen redan har full koll på så älskar jag Pink Floyd, sanslöst jävla jättemycket.

Och inatt hittade jag två tröjor som jag inte har sett förr.. Men nu är dem båda på väg hem till mig, fick orderbekräftelsen för några timmar sedan och jag väntar spänt på min avi från posten. Jag är lycklig, fan vad fint.
Samlingen växer och växer, jag ska nog fota allt någon dag och lägga upp här, så ni får se hur patetiskt besatt jag är vid bandet. Men jag skulle aldrig våga räkna ihop summan jag lagt ut på allt.




Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Mir

:D and I love you more and more for that. Snygag cvar de med.. varför kan inte få plats i sådana där utan att se ut som en stoppad korv? Orättvisa liv.

2010-03-13    06:06:51    http://beyondforever.blogg.se/
Devinia Euvel

Det lär finnas en hel del saker på hippieshop.com som du kommer ha svårt för att inte köpa.

2010-03-13    15:59:04    http://ultrapid.blogg.se/


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida