Lobes, update.

            2010-03-23    01:06:13    BodyMod    1 Kommentarer   + Permalink































Sådärja, nu börjar man komma upp i storlekar även i öronen. Det är några dagar sedan jag töjde öronen och tog bilderna, men jag har inte haft ork att redigera. Hur som helst är det här efterlängtat, mycket efterlängtat.
Jag var ju tvungen att göra om och göra rätt sist, fick ta ut smyckena ur mina gamla hål och sticka nya några månader senare. Har för tillfället en 6mm spiral i mitt högra öra och en 7mm plugg i mitt vänstra öra.
Jag har varit sjukt tålmodig, vilket aldrig har varit min starka sida men jag vill ha fina öron så det har fått ta sin tid. Jag kommer nog inte orka uppdatera vid varje storleksskiftning, men lite spontant ibland så kanske jag orkar uppdatera.

Jag ber om ursäkt för mina jättedåliga bilder, men det är sjukt svårt att ta närbilder på sitt eget öra med en systemkamera. Jag ser ju inte sökaren så det är bara att chansa, haha.



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Eijve

Va ju inge fel på dom bilderna heller :) Börjar bli rektut snöggt dedänne! ^^ <3

2010-03-23    08:13:28   


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida