Byte

            2010-03-12    01:58:58    Allmänt    2 Kommentarer   + Permalink


Saivo är numera mitt förnamn. Sandra existerar inte längre, äntligen är allt som sig bör.
Skaffade även ny msn-adress, för att lämna gammalt bakom och starta om på nytt igen. [email protected] är den nya, om någon har missat att adda mig där ännu. Och ja, även en ny bilddagbok skapades, SaivoBlomdal.

Jag blir lite ledsen på människor som säger att jag "alltid kommer vara Sandra" i deras ögon. Det är respektlöst, jag blir faktiskt upprörd. Sandra passade mig aldrig, det kändes inte rätt att bli kallad för det och jag tyckte inte att det var fint till min personlighet. Så snälla, respektera mig och mitt val. Det finns en person som får kalla mig för Sandra, och det är min far.

Jag kommer bli så fruktansvärt ledsen, om ni vägrar kalla mig vid mitt namn. Saivo, Saivo, Saivo.
Börja plugga!



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Mir

Jag gör det jag kan men du vet hur många det är som fortfarande kalalr mig vid mitt förra namn trots att det för mig bara är min mor och far som får göra det.

Vi känner gemensamma vänenr som ihärdigt använder mitt gamla namn, frågan är om de kommer använda ditt nya , jag hoppas det. Av respekt för dig. <3

2010-03-12    02:58:15    http://beyondforever.blogg.se/
Tirja

Det är inte lätt för folk att ändra sin uppfattning om vem man är, jag vet. Bytte namn för ett och ett halvt år sen och min mamma med familj + många fler kallar mej fortfarande för mitt gamla namn men man får stå på sej och inte lyssna till det.

2010-03-13    17:18:24    http://xredxangelx.blogspot.com


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida