You're giving eighty billion years of giggling

            2010-06-04    08:15:59    Musik    0 Kommentarer   + Permalink


"Sweetie, it happens!"

Sju månader utan sprit, en månad sedan jag fick veta vad fågelkvitter i bröstkorgen faktiskt innebar. Och korkad som jag är trodde jag det var symptom på något helt annat.

Antar att det här är en sådan dag som borde spenderas ute i solen, med cola. Kanske är så pass bra att jag glömmer bort bitterheten över att jag borde stått på ett flak och skrikit dåliga sånger idag. Det enda jag vet är att en ny bandana måste införskaffas då jag slarvat bort den jag haft, och att jag glömt bort att sova inatt, plus att jag kommer kolla telefonen konstant efter sms om bra nyheter.

Lilla, kom ut nu så jag får sjunga Lilltåa för dig!

Som vanligt dricker jag kaffe och röker, det mesta är som det brukar. Och mitt soundtrack för dagen är Devendra Banhart - Baby.




Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).







FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida