Livrädd

            2010-06-05    00:42:41    Allmänt    1 Kommentarer   + Permalink


Hur fan tänkte jag egentligen? Hur pass jävla naiv får en människa bli?
Trodde jag verkligen, innerligt, att det skulle vara min tur den här gången?
Hah, det kommer snart slå bakut och det kommer bli min död, för att jag är så förbannat jävla naiv och vägrar lita på mig själv, mina erfarenheter och hur det alltid har slutat.

Det har alltid gått åt helvete, varför skulle det inte göra det nu?
Gud, ikväll lägger jag mig tidigt och försöker att hålla alla bitar på plats. Klart fan jag skulle blotta halsen, klart fan..



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Nimmlock

Whooot :O Nu fattar jag nada .. kanske är meningen att jag inte ska förstå :( <3

2010-06-05    00:50:57   


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida