konsten att förgöra sig själv

            2010-06-09    19:30:45    Allmänt    0 Kommentarer   + Permalink


Jag fick en fråga, som snurrat i huvudet sedan dess.
"Vad skulle person X tycka om det här?"

Jadu.. Jag är så korkad att jag inte ens tänkt ur den vinkeln.
Att jag inte tänker på hur folk reagerar på mina handlingar.
Jag skadar inte bara mig själv med korkade val. Mitt liv handlar inte bara om mig.

Att det skulle krävas något så brutalt som det här, för att jag skulle koppla.
Enklaste matten, och jag misslyckas med uträkningarna.

Vad tycker person X egentligen?
Inte ett ord har utväxlats, jag vet inte ens om person X är medveten om mitt snedsteg ännu.
Ingen kontakt, oro och paranoia.

Har jag stökat ned mer än vad jag kan plocka upp får jag skylla mig själv.
Dock kommer det suga musten ur mig, jag kommer tappa hoppet om mig själv.
För tron på mig själv är redan bortslarvad, efter händelserna.

Jag är så bortom värdelös, så bortom kass och klantig. För första gången i mitt liv ångrar jag faktiskt något innerligt.



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).







FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida