Jag går vilse bland minnesbilder utav dig

            2010-06-11    22:51:20    Foton    3 Kommentarer   + Permalink


Huvudvärken bultar, vägrar inta kemikalier för att bota den.
Skapandet och inspirationen flödar just nu, begraver näsan i böcker och i WoW mellan stunderna jag skriver.
Försöker hitta en verklighetsflykt som håller i sig hela sommaren.

Några tips?




Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Devinia Euvel

Du och jag kan rymma någonstans tillsammans. :)

2010-06-11    23:33:02    http://ultrapid.blogg.se/
Eijve

Jag tycker att du ska rymma till mig i sommar då! ^^ Jag har separat säng, det finns 100Mbit bredband och en kramgo nalle som kan laga mat som en gud och grilla som något helt annat! ;D <3 ^^

2010-06-12    06:49:15   
Nimmlock

Du får rymma hem till mig o äta lasagne o grilla o må gott o sitta ute på balkongen i spöregnet o bara mysa till ljudet ^^

2010-06-12    07:07:34   


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida