Infra-red

            2010-06-12    07:00:29    Allmänt    2 Kommentarer   + Permalink


Jag fastnade vid tanken på din silverkjedja.
Tänkte på min också ett kort ögonblick.

Klart jag blir besatt av glimmande silver, som den tjuvkorp jag är.
Sedan kanske det beror på att jag lyssnar på Corvus Corax i skrivande stund.

Väntar på att virussökningen ska vara klar, så jag kan lägga mig på rygg i sängen och sväva i dvala.
Idag kommer min vackraste Fridafin hem igen, saknade tösabit vad jag ska kramas.
Tänker inte ens koka kaffe ännu, några timmars vila behövs innan.

Jag byter till Placebo och tar en rök. Lagom bitter på livet.
Lagom förbannad på framtiden, lagom skamsen.

Allt är precis som det borde.



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Devinia Euvel

Ja, let's do it. <3

2010-06-12    14:41:16    http://ultrapid.blogg.se/
fanny

Placebo är verkligen bra!

2010-06-13    17:35:00    http://vissel.blogg.se/


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida