God morgon.

            2010-06-18    06:05:41    Musik    0 Kommentarer   + Permalink


En obeskrivlig jävla saknad och en dröm om ett sms som aldrig fanns i inkorgen när jag vaknade. Såklart det inte gjorde, men jag blev ändå besviken när det var tomt. Sedan vaknade jag till, kokade kaffe och satte mig vid datorn och inser, jag har absolut inget att göra som faktiskt kommer nöja mig idag.

Så det här är dagens planer:

Städa
Tvätta
Diska
Söka efter hemligheter
Vråla sånger
Lyssna på musik
Skriva packlista inför resan.

Som för övrigt snart bär av. Eller, inte riktigt så snart men i mina mått mätta är det väldigt snart. Och papi är inte ens hemma i stan när jag är nervös och tonårsstissig. Vad ska jag ta mig till? Lyssna på peppmusik? Bra idé.


Beats Antique - Roustabout (Bassnectar Remix)




Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).







FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida