At the heart of it all

            2010-06-14    06:09:11    Allmänt    0 Kommentarer   + Permalink


Jag är livrädd att vi ska skiljas såhär.. Inte såhär.. Snälla?



Ingen sömn, ingen matlust och jag vet att mina ätstörningar fortfarande ligger och pyr under ytan. Jag vet det, jag känner hur det river i skallen på mig. Hur jag stirrar på min egen spegelbild och vill kräkas, trots att jag kan vara en av sveriges största emetofober. För att jag är ett jävla klantarsle.

Jag kan leva med konsekvensen av mitt misstag.. Eller, jag kan lära mig leva med det, det kommer inte vara enkelt men jag förstår själv hur jag måste ta och bita i mitt eget sura äpple efter det här. Men för fan, låt mig åtminstone be om ursäkt, låt mig få säga adjö.

Låt mig försöka förklara utan att falla i gråt. Och jag som så sällan faktiskt gråter, sitter här med en tjock klump i halsen och inser hur förbannat trasig jag är.

Varje ord tar så lång tid att skriva, det känns som att jag suttit i en evighet och präntat bokstav efter bokstav. Jag kastar in handduken och går under som ett sjunkande skepp. Så stora ting som jag förstört av ren jävla rädsla, i ren idioti.. I rent hjärnsläpp.



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).







FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida