Sedan sist

            2010-07-02    15:31:08    Allmänt    0 Kommentarer   + Permalink


Ny design. Eller, ny bakgrund och header. Designen är likadan.
Så, vad nu?

Åker till Linköping på Söndag, kommer hem den 19e. Håller på att sakna ihjäl mig.
Allt går åt helvete, köer som är för långa och folk som är för korkade för att inse att jag varit nykter i snart åtta månader och som inte vill förstå att jag tänker fortsätta på det spåret.

Men jag fick betyg i kurser jag trodde jag kuggat. Är så jävla bra att jag t.o.m får betyg i kurser jag inte visste att jag läst, då är man fan riktigt rad.

Ohwell, ska springa ner på lillänge igen och köpa det jag glömde bort sist och sen packa det sista innan jag tar paus vid mina Pink Floyd-DVD'er som jag älskar, och som jag kommer sakna under de två veckorna jag inte är hemma. Men jag kommer ha annat som väger upp med hästlängder.

Mjaaaa, ta med kameran ut också kanske.. Och förhoppningsvis kommer lillen ikväll också, och på tal om lillen ska ni få se en söt bild på oss två när han var här sist. Vi är söta och glada!





Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).







FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida