Part of the new way

            2010-07-20    02:15:30    Allmänt    4 Kommentarer   + Permalink


"Om man avbryter behandlingen plötsligt efter långtidsbehandling kan så kallade utsättningssymptom förekomma. Exempel på sådana symptom kan vara huvudvärk, muskelsmärtor, extrem ångest, spänning, rastlöshet, förvirring och irritabilitet."

Lucky me!



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Nimmlock

Ish! Jaa, nackdelen med grejor som funkar relativt bra är väl att dom är ett helvete att sluta med! :S Håller tummarna för dig vännen! <3

2010-07-20    03:19:42   
Mir

Vi är bara ett samtal bort <3 Du fixar det här.

2010-07-20    15:26:26    http://beyondforever.blogg.se/
V

Du skriver bra. Ville bara tillägga det till dina andra kommentarer, och att din blogg är några av de bästa jag har läst. OK, jag är anonym men jag hoppas det betyder något ändå! // greetings :)

2010-07-22    23:36:22   
Linda

Önskar dig all lycka,inte alls någe schysst md utsättnings symtom....bara att bita i hop,men inte fan blir lättare för det...

Också har du mattias och Mir bara ett telefon samtal bort,gick förbi dig i dag,våra blickar möttes,men snabbt slängde jag ner den i backen igen och vågade inte säga hej,men ett lite leende kryp fram i alla fall....töntiga jag i en tönt nöt;)



Du tar dig igenom det där...

Jag tror på dig

2010-07-23    00:59:48   


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida