grow a pair

            2010-07-31    10:22:31    Allmänt    1 Kommentarer   + Permalink


Aldrig trodde jag att det skulle göra fysiskt ont att vara handlingsförlamad och hjälplös. Jag skyller på tröttheten. Och kanske bristen på koffein.

Så en snabb fråga, har känslor någonsin gjort någon nytta? Egentligen, det känns som att det bara ställer till med mer oreda än vad jag är van. Och hur återgår man till det hårda, bittra men ack så simpla?

Where to go from here? Jag har slut på cigg snart också, och jag orkar nog inte gå på coop..
Must sleep, must do this, must do that.. Jävla måsten, jävla krav, jävla skitliv.
Jävla allt.

Far åt helvete, med allt. Just nu, helst igår.

Det känns som att jag slösat bort massa energi genom att styra upp saker, när det var så enkelt att kravla på botten i min ensamhet. Ju högre jag klättrar, desto hårdare måste jag ju falla.. Right?



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Nimmlock

Det är nog både sanning samt lögn att säga att det bara blir värre och värre ju högre man klättrar i känslornas förbannade hierarki till djungel ... men nog faen gör det ondare och ondare när det fallerar :(



Min kärlek är och förbli för evigt sann och din! ^^ Kanske kan vara lite till tröst iaf, att det alltid kommer att finnas en tokig nörd som håller dig kär! ^^

2010-07-31    18:12:34   


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida