Fuck it

            2010-07-03    14:13:46    Allmänt    6 Kommentarer   + Permalink


Dålig stil, så många läsare men så lite respons.
Nu är jag förbannad.

Åker till Linköping imorgon, så hejdå!



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Nimmlock

Whooot :O Jaa iofs, jag respondade på Facebook istället men hoppas det går bra där nere iaf då! <3

2010-07-04    01:51:41   
KarateBruden

Vet inte om du vet vem jag är... Jag hoppas iaf att du får det bra i Linköping =) Men ge fan i Mattias när han kommer hem, hur kär du än är så tror han att jag är perfekt för honom.

2010-07-06    23:20:51   
Ett stort fan av BAMBI

Läs detta inlägg, Tänk på hur du beter dej i fortsättningen ditt patetiska våp.



Undrar vem av dej och bambi som som är en stor idiot!



http://fredrikolausson.blogg.se/2010/july/personerna-bakom-flashback.html

2010-07-08    17:57:49   
inte okej.

asså du må ju ha nå stora jävla problem,ifall du har gjort så mot bambi? vare för att förbättra ditt kassa självförtroende(ifall du har något sånt) men så jävla dåligt stil sandra eller just de savio. väx upp nångång!

2010-07-08    21:30:48   
Mir

Haha det här var några av de roligaste kommentarerna jag läst på länge XD

Tur att alla har sådan stor koll på allting innan de skriver haha,mighty funny, this is gooood times ;)

2010-07-09    15:49:18    http://beyondforever.blogg.se/
Anonym

höhö du är rätt rolig du tjockis! du vet inget själv. så schhhhh.

2010-07-10    12:40:27   


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida