Till finaste Devinia

            2010-01-10    12:42:27    BodyMod    4 Kommentarer   + Permalink


Bara för att Devinia bad mig lägga upp en bild på min rygg efter min hängning så var jag faktiskt så snäll att jag tog fram stativet och tog ett kort bara för hennes skull, så kan det gå när man ber snällt och är vacker som en sommardag. (Och vem kunde ana att det var svårt att hitta fokus på en rygg, när man står framför objektivet istället för bakom, som man är van? Men det gick faktiskt bra, trots allt.)

Jag hängde den 19/12-2009, det är alltså inte ens en hel månad sedan och såhär ser jag ut på ryggen idag.



Och om man tänker på att ärr bleks med tiden, och att det inte ens är en månad sedan, så har jag fan fått värre ärr av gamla finnar. Hah, och myggbett på benen! Och sen kan man ju fråga sig, vilka ärr är mest värda att bära upp? Myggbett är inte så mycket att stå rakryggad för, speciellt inte om man bor i norrland. Dessa ärr däremot, finner jag vackra!

Och jag kan inte riktigt bestämma mig om jag är bredaxlad som en krogvakt, eller om jag har midja. Hah, får man välja hur man ser på den saken? :D



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





BFC

Midja, damnit!

2010-01-10    12:52:08   
Devinia Euvel

Tack fina. <3



För det första; Du har fin rygg! Och så säger jag som BFC, midja!



Och det var inte alls så synliga ärr som jag trodde att det skulle bli. Lite bitter är jag över att vår ekonomi inte är den bästa så vi kan åka upp nu i februari. Hade ju varit en perfekt tidig födelsedags firande med att hänga upp sig själv i krokar.

2010-01-10    12:59:37    http://ultrapid.blogg.se/
Stornörd ^^

Ooohh, jag håller med!! Du har ju vackrast midja i stan! Och Underbart osmala axlar ;) Du är vacker hela du min älskade Saivo! :)

2010-01-10    13:26:13   
Mir

Du har midja..jag kan räkna upp en mängd andra saker som du har som jag gärna skulle byta med dig av rent egoistiska orsaker. Ha!



Ja så där går det när man frågar snällt. ^^

2010-01-10    17:07:50    http://beyondforever.blogg.se/


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida