Nya labretpluggar

            2010-01-19    11:03:18    BodyMod    4 Kommentarer   + Permalink


Idag fick jag en glad överraskning i posten. Eller så mycket överraskning var det väl kanske inte, jag hade ju beställt det själv. Men glatt vart det iaf, studsade runt i lägenheten en sväng och fnittrade. Fint paket, fina saker. Jag är lycklig, om några dagar kan jag töja upp min läpp till 5mm, I'm on my way! Och vill ni veta det absolut bästa? Det finns absolut ingen i hela världen som har exakt likadana pluggar som mig, för dessa skönheter är gjorda för hand av Moz. <- klicka på hans namn för att kolla in hans bilddagbok

Så om ni någon gång behöver ett par skitsnygga custompluggar till öron, eller till läppen, eller nästan vad som helst, så prata med Moz, det är nog inte mycket i smyckesväg han inte kan göra. Och jag är jättenöjd med mina. Han är jätteduktig, och riktigt billig. För mina pluggar betalade jag 150:- styck, och det är inte många kronor för ett par pluggar som är handgjorda och i valfritt material tycker jag! Värt varje krona! Nu ska jag fnittra vidare medans ni får titta med avund på mina pluggar, hiho.

Så nu har jag 5mm, 6mm, 7mm och 8mm att använda mig utav. Frågan är om jag kommer stanna vid 8-10 som planen faktiskt är, eller om jag kommer fortsätta? Vad tror ni om den saken? Vad tror ni skulle passa mig bäst?





Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Mir

Klockrent!

2010-01-19    15:51:37    http://beyondforever.blogg.se/
Devinia Euvel

Oh, nu längtar jag ännu mer tills han är klar med mina pluggar.

Och ännu mer sugen på att fixa en labret att töja.



sv; Nej, en månad är ju ingenting. Hade hoppats på att få vara sjukskriven till hösten åtminstone. Men får se om psykologen kan hjälpa mig att få längre sjukskrivning.

2010-01-19    17:29:12    http://ultrapid.blogg.se/
Mir

Jo jag ahr mina ljusa stunder ibland, de må vara få men de är ganska genialiska..typ. Haha, men nu är papperena som skulle fyllas i och skickas in för att påbörja operation "fixa käften hos käftis",ifyllda och på väg in. Får se hur labreten ser ut efter det.



Nu, Children of the Earth och middag. Löve jååå

2010-01-19    18:01:39    http://beyondforever.blogg.se/
Devinia Euvel

Inte så värst bra just nu. Men det blir bättre förhoppningsvis.

2010-01-20    00:56:07    http://ultrapid.blogg.se/


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida