Supernus and Infirmus. Always

            2010-02-23    16:44:00    Allmänt    0 Kommentarer   + Permalink


Nu sitter jag här hemma och väntar på min vapendragare och bästa vän, Felix. Han äger, jag äger och du ska bara veta hur jävla pwnage det blir när vi är i samma rum. Men dra mig, så bäst vi är! Han ska bo hos mig ett tag framöver, då jag hatar att vara ensam i en tom och kall lägenhet som jag inte känner mig hemma i, och vi måste få lite skolarbeten gjorda. Nu medans jag skrivit det här har han kommit och härjar loss i bakgrunden. Han har tagit med sig sin gitarr, vi kommer ha en väldigt trevlig tid. Musik, foto, plugg och bara vara. Bästa vänner, always.




Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).







FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida