PoesiRum och krogen ikväll

            2010-04-17    17:45:59    Allmänt    4 Kommentarer   + Permalink


Sådär, nu har jag haft världens bästa morgon och dag här hemma. Så nu är det dags att leta sig ut till en buss och åka till Folkets hus så tyvärr har jag inte så mycket tid till att uppdatera igen. Och jag har inte så mycket att skriva heller för att vara helt ärlig, men det gör ingenting för jag är skitglad.

 

Krogen ikväll igen, och nyktert som vanligt. Men med fint sällskap hoppas jag på att få dansa och fnittra ikväll också. Men jag tror det blir en kort kväll, jag känner mig lite trött efter gårdagens äventyr ändå. Men det är skönt att få komma ut, att orka göra saker utan att bryta ihop och skaka. Jag vet inte vart min energi kommer ifrån, men jag tänker njuta av det här så länge det varar, bara för att jag kan.

 

Nej, jag har saker att göra. Här blir inga barn gjorda, jag måste hoppa ut nu.

 

When the drugs don't work no more you get high on life.




Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Devinia Euvel

Du är så sjukt jävla vacker, människa!

2010-04-17    19:08:35    http://ultrapid.blogg.se/
Anna .

Oh vackra kvinna! skulle vilja se ut som dig.

2010-04-17    19:27:19   
Jhedlund

Måste du vara så snygg hela tiden?

2010-04-18    04:49:55    http://twitter.com/hedlundphoto
Nea

Gud så snygg du e människa!

2010-05-08    14:23:59    http://lillskiit.blogspot.com


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida