Home

            2010-04-07    13:29:04    Allmänt    4 Kommentarer   + Permalink


Jag har funderat lite på hur ofta man behöver klippa topparna för att hålla håret i bra kvalité egentligen? Förut så blev det väl kanske max en gång per år, med lite tur. Men när jag ska spara långt igen vill jag verkligen göra det rätt. En gång i halvåret, var tredje månad? Jag vet inte alls, känner mig helt lost på ämnet.
Om någon har några bra tips som håller risbusken fin och inte sliter på håret, lämna en kommentar tack?

Idag åker jag hem till Östersund igen! Övernattade i Sundsvall en natt, så jag fick chansen att kramas lite på kissekatterna.

Fan vad skönt det ska bli att få komma hem. Visst, det har varit skönt att vara borta också, det har varit sjukt skönt med semester och bara få slippa den staden som ger mig så mycket ångest att jag knappt kan stå rakt, det har varit helt underbart uppe i Piteå. Visst såg det ut på vissa gubbar som om de aldrig sett en korthårig flicka förut, men när det ligger fascination i blickarna är det okej med mig. Inga hemska ord, inga negativa blickar, fina Nille, en jävla massa WoW och så har jag glott igenom 4 säsonger av Bones.
Men det är dags nu, att åka hem. Jag har saknat finaste syster Mir, världens bästa Mattias, jag måste få kramas lite på Eijve, jag måste få fika med Alvina. Fan.. Felix, Lars, Eddie. Jag kan fortsätta i evigheter, ingen är glömd och alla är saknade. Jag kommer hem snart, ring mig så träffas vi?

Puss på er, allihop. Nu ska jag samla ihop mina väskor och springa ut till bilen. Det är en bra dag, jag är på bra humör och mina ögon glittrar som på barnen.



Foton & text är copyright  © Saivo (om inte annat anges i bloggen).





Nimmlock

WOHOO!! ^^ Fy faen va gött o höra! :D Japp, your mine one of this days I'd say! ^^ Hug's included :)

2010-04-07    17:47:34   
Linda

lämnar ett tass avtryck

Väldans vacker bild:)

Och skönt att höra att du har en bra dag,

Alla dessa ljusglimtar är så skönt, och en sån lättnad.



Värme

2010-04-07    21:22:29   
Mir

<3 love you

2010-04-09    10:45:22    http://beyondforever.blogg.se/
Devinia Euvel

sv - Verkligen! Och senast till sommaren ska du få träffa honom (och mig och Daemon!) för då ska vi åka och hälsa på. Har jag bestämt.'

<3

2010-04-11    01:26:10    http://ultrapid.blogg.se/


FUNDERA PÅ DET HÄR INNAN DU KOMMENTERAR:

• I can hunt you down and kill you.
• Du ser väl vad du ska göra här?
  Visa hänsyn,vi är alla olika & har olika vägar i livet.
• Ingen marknadsföring. Spam, reklam för bloggar,tävlingar,gratissidor eller dylikt raderas & IP-nummer blockeras.

• Vill du kontakta mig privat så gör du det här: 


    bloglovin

Namn

Giltig E-postadress

Blogg/Hemsida